آیا کمبود فشار آب خطرناک است؟

فشار آب چیزی است که بسیاری از مردم تا زمانی که دچار مشکل فشار کم آب بشوند به آن فکر نمی‌کنند. فشار کم آب می‌تواند مشکلات مختلفی ایجاد کرده و صدمات زیادی به خانه شما وارد کند. اکثر ما با شنیدن فشار کم آب، مشکلاتی مثل قطع‌شدن آب هنگام دوش گرفتن یا شستن ظرف‌ها برایمان تداعی می‌شود. اما متأسفانه کمبود فشار آب باعث مشکلات خیلی جدی‌تری در خانه می‌شود. کمبود فشار آب با صدمه زدن به وسایل برقی که با آب‌کار می‌کنند مثل انواع کولر، ماشین لباسشویی و ظرف‌شویی می‌تواند خطرناک باشد. کمبود فشار آب می‌تواند با فشار آوردن به این دستگاه‌ها باعث آتش‌سوزی شود.

پیشنهاد مطالعه: ماشین لباس شویی و فشار کم آب

چرا باید پمپ آب را به‌عنوان عضو جدید خانه بپذیریم؟

متأسفانه، باتوجه‌به اینکه کشور  با مشکل خیلی جدی  کم‌آبی مواجه است مشکل فشار کم آب واقعیتی گریزناپذیر است. پس به‌ناچار برای رفع این مشکل  جدی و جلوگیری  از خطرات احتمالی مثل آتش‌سوزی و جلوگیری از صدمه  به لوازم برقی خانگی که با آب‌کار می‌کنند، استفاده از پمپ آب مناسب ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. توجه داشته باشید انتخاب پمپ مناسب تأثیر زیادی برای حفظ لوازم برقی خانه شما و جلوگیری از خطرات ناشی از کاهش فشار آب و نهایتاً  تأثیر زیادی بر کیفیت زندگی شما دارد.

چه نکاتی را برای خرید پمپ آب باید در نظر بگیرم؟

دقت کنید محل استقرار پمپ آب از محل استراحت و آرامش شما مثل اتاق‌خواب فاصله داشته باشد. باتوجه‌به اینکه پمپ‌های آب در تمام مدت شبانه‌روز کار می‌کنند؛ توجه کنید کم‌صدا بودن موتور فاکتور خیلی مهمی در انتخاب پمپ بشمار می‌رود.

کیفیت و قدرت پمپ نکته مهم دیگری است که باید به آن دقت داشته باشید. پمپ‌های ارزان‌قیمت شاید در ابتدا انتخاب وسوسه‌انگیز و اقتصادی به نظر برسد؛ اما باتوجه‌به استفاده زیاد از پمپ به‌خاطر فشار کم آب زودتر مستهلک شده و با درنظرگرفتن هزینه تعمیرات پی‌درپی و طول عمر کوتاه عمر در واقع هزینه چندبرابر در وقت و پول را به شما تحمیل می‌کند. پس انتخاب پمپ باکیفیت مناسب دارای اهمیت است.

 صرفه جویی در مصرف برق یکی دیگر از عوامل مهمی است که در انتخاب پمپ باید در نظر گرفت. با توجه به زمان کار طولانی پمپ های آب، کم مصرف بودن برق در انتخاب  پمپ آب مهم خواهد بود.

چرا پمپ‌های آب فارمو می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما باشد؟

پمپ های آب فارمو به دلیل کیفیت خوب و در عین حال به دلیل صدای کم از اقبال خوبی در بازار برخوردار هستند. پس با پمپ های آب ارام و پر قدرت فارمو ارامش زندگی شما حفظ میشود. فارمو حامی زمین سبز و صرفه جویی در مصرف منابع انرژی است.

برای همین به‌صرفه بودن مصرف برق در طراحی موتورهای فارمو از اهمیت بالایی برخوردار است. در نهایت انتخاب پمپ آب مناسب که در همه ساعات شبانه‌روز در کنار شماست اهمیت ویژه‌ای دارد. به‌خاطر داشته باشید پمپ آبی آرام و پرقدرت که حامی زمین سبز است می‌تواند بر بالابردن کیفیت زندگی شما تأثیر بگذارد. فارمو با ارائه انواع مختلف پمپ‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی همراهی مطمئن برای رفع مشکل فشار کم آب  شماست.

انواع پمپ آب‌های فارمو

شرکت فارمو در زمینه تولید تجهیزات آبرسانی و انواع مدل‌های پمپ آب خانگی فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی روز و به‌کارگیری نیروهای متخصص محصولاتی باکیفیت بالا طبق استانداردهای بین‌المللی تولید و عرضه می‌نماید. محصولات این شرکت شامل پمپ آب در مدل‌های بشقابی، محیطی، جتی و دو پروانه با کاربری‌های متفاوت در مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می‌گردد. به دلیل استفاده از متریال و قطعات اصلی و با سطح کیفیت بالا در ساخت پمپ آب خانگی این محصولات در رده بهترین‌های بازار قرار گرفته‌اند، همچنین به دلیل تنوع در مدل‌های ارائه شده می‌توان در زمینه‌های مختلف جهت افزایش هد و دبی و تأمین آب مورداستفاده قرارداد. این کمپانی با بهره‌مندی از فناوری روز دنیا توانسته پمپ آب با بالاترین سطح کیفیت و بازدهی تولید و روانه بازار رقابت کند.

پمپ بشقابی فارمو

پمپ بشقابی فارمو از سری پمپ آب خانگی پرکاربرد در صنعت آبرسانی به شمار می‌آید. پمپ آب‌های فارمو مدل بشقابی شامل مدل‌های CM100 با توان یک اسب بخار مطابق جدیدترین تکنولوژی روز دنیا طراحی و عرضه می‌گردد. جنس بدنه پمپ از چدن ضدزنگ HT200 و پروانه آن از جنس برنج تهیه شده که به دلیل نوع آلیاژ بکار رفته در ساخت این پمپ از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است و می‌توان در زمینه‌های مختلف به‌منظور انتقال و جابه‌جایی آب و سایر سیالات مورداستفاده قرارداد. حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 90 درجه سانتیگراد است. همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 است.

پمپ محیطی فارمو

پمپ آب محیطی فارمو از سری پمپ‌های پربازده و بی‌صدا نسبت به سایر مدل‌های مشابه به شمار می‌آید. این محصولات مطابق جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا و مطابق استانداردهای بین‌المللی طراحی و ساخته می‌شود. پمپ محیطی فارمو شامل مدل‌های PM80، PM45، PM16 با توان 0.5 تا 1 اسب بخار باقدرت آبدهی بالا تولید و عرضه می‌گردد. جنس پروانه این پمپ از برنج و جنس بدنه از چدن تهیه شده و به‌واسطه جنس و آلیاژ بکار رفته در این تجهیزات می‌توان در مصارف مختلف و انتقال آب و دیگر سیالات مورداستفاده قرارداد. حداکثر دمای مایع عبوری از آن حداکثر 40 درجه سانتیگراد است. همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 است.

پمپ جتی فارمو

پمپ جتی فارمو شامل مدل CAM100 باقدرت آبدهی بالا تولید و عرضه می‌گردد. توان این پمپ 1 اسب بخار است، و کلاس عایق حرارتی الکتروموتور پمپ جتی فارمو F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 است. جنس پروانه این پمپ‌ها از برنج و جنس بدنه از چدن ضدزنگ (HT200) تهیه شده و به دلیل آلیاژ و متریال بکار رفته در آن از مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی دارا است. حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 40 درجه سانتیگراد است و باتوجه‌به نوع و مدل آن می‌توان آب و سیالات دیگر را انتقال و جابه‌جا نمود. این محصولات به دلیل دارابودن ابعاد و وزن کم و همچنین عملکرد بی‌صدا کاربرد گسترده‌ای در صنایع مختلف دارند.

پمپ دو پروانه فارمو

پمپ دو پروانه فارمو شامل مدل CB210، CB160 با راندمان و بازدهی بالا تولید و عرضه می‌گردد. توان آن 1/5 تا 2 اسب بخار و در ابعاد و وزن کمی طراحی و ساخته می‌شود. جنس بدنه از چدن ضدزنگ و پروانة آن از برنج تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ‌زدگی دارا است و می‌توان در مصارف مختلف از این مدل پمپ آب فارمو بهره‌مند شد. حداکثر دمای مایع عبوری از آن 40 درجه سانتیگراد همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 است. این مدل از پمپ آب دو پروانه به دلیل برخورداری از قدرت آبدهی بالا با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارد و به دلیل استفاده از قطعات و متریال باکیفیت حین عملکرد با کمترین میزان صدا و لرزش عمل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا کمبود فشار آب خطرناک است؟

فشار آب چیزی است که بسیاری از مردم تا زمانی که دچار مشکل فشار کم آب بشوند به آن فکر نمی‌کنند. فشار کم آب می‌تواند مشکلات مختلفی ایجاد کرده و صدمات زیادی به خانه شما وارد کند. اکثر ما با شنیدن فشار کم آب، مشکلاتی مثل قطع‌شدن آب..

اطلاعات بیشتر

تاریخچه سیستم گرمایشی در عهد عتیق

امروزه تلاش مهندسان، تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان سیستم‌های گرمایشی باعث شده تا دیگر در زمستان‌های سرد به تلاش‌هایی که اجدادمان برای رهایی …

اطلاعات بیشتر

آیا فشار کم آب به ماشین لباسشویی شما صدمه می‌زند؟

باتوجه‌به قیمت بالای لوازم برقی یکی از بهترین کارها مراقبت از لوازم برقی خانه است. آیا می‌دانستید باتوجه‌به کمبود آب …

اطلاعات بیشتر